نماد اعتماد الکترونیکی

logo-samandehi

لیست محصولات این تولید کننده پنتاکس :: Pentax

پمپ پنتاکس Pentax

پمپ پنتاکس (Pentax) از شناخته شده‌ترین و برترین تولیدکنندگان پمپ آب و تجهیزات مرتبط با آب و فاضلاب در دنیاست که در کشور ایتالیا پایه‌گذاری شده است.
مدیریت آب و سایر سیالات طبیعی و مصنوعی نقش اصلی در بسیاری از تولیدات شرکت‌ها دارد. بنابراین انتخاب پمپ و سیستم‌های توزیع سیال تأثیر مستقیم روی سطح تولید و سود دهی شرکت‌ها دارد.

شرکت پمپ پنتاکس ایتالیا Pentax

در سال ۱۹۹۰، شرکت پمپ پنتاکس (Pentax) از ادغام دو شرکت Zetabase و Elettromac ایجاد و با رویکردی جدی برای ارائه محصولات قابل رقابت با سایر تولید کنندگان، به بازار وارد شد. اکنون رشد روز افزون مصرف‌کنندگان در ایتالیا و سراسر دنیا نشان دهنده موفقیت رویکرد شرکت پنتاکس دارد. در دنیای صنعت که هر روزه کسب و کارها و شرکت‌های جدیدی به آن ورود می‌کنند، پنتاکس تنها به یک نکته توجه دارد و آن کیفیت محصولات است.

شرکت پمپ پنتاکس برای عملکرد و قابل اطمینان بودن محصولات خود اهمیت فراوانی قائل است. صرف‌نظر از کاربردی که برای هر محصول در نظر گرفته شده، پمپ‌های پنتاکس تستهای مختلف زمانی، شیمیایی، محیطی را با استاندارادهای بالا می‌گذرانند.

شرکت پمپ پنتاکس Pentax  الکترو پمپ‌های تک فاز و سه فاز مختلفی برای کاربردهای متفاوت صنعتی و کشاورزی و خانگی تولید می‌کند.



برخی از کاربردهای مختلف الکترو پمپ‌های محیطی، خودمکش، سانتریفیوژ، طبقاتی، شناور، کف‌کش و لجن‌کش پنتاکس:


– مصارف خانگی و افزایش فشار آب سرد و گرم در آپارتمان‌ها با پمپ آب خانگی پنتاکس
– مصارف باغبانی و کشاورزی، آبیاری، تخلیه آب مخازن و استخرها
– صنایع ساختمانی و عمرانی، بهداشتی و غذایی
– انتقال مایعات فرار مثل بنزین و گازوئیل
– سیستم‌های تحت فشار، سیستم‌های گرمایشی و تهویه مطبوع
– تصفیه آب، سیستم‌های اطفاء حریق و سیستم‌های شستشو
– سیستم‌های فاضلاب خانگی و صنعتی و مایعات ناخالص


کارنشاسان کارخانه پمپ پنتاکس Pentax

بیشتر