نماد اعتماد الکترونیکی

logo-samandehi

برند ها 128 برند وجود دارد

  • کدلاین :: Code Line

  • کراخت :: KRACHT

    علامت تجاری پمپ کراخت kracht

    برند کراخت KRACHT 

    برند KRACHT (کراخت) از برندهای شناخته شده آلمانیست که با بیش از یک قرن تجربه به تولید محصولاتی از جمله پمپ ، گیربکس ، تجهیزات هیدرولیکی و ... می پردازد. این کمپانی با بکارگیری گروه وسیعی از متخصصین و کارکنان زبده ی این حوزه ، در آلمان ، آمریکا ، مجارستان و چین ، محصولات خود را تولید نموده و به نقاط مختلف جهان ارسال می کند. تولیدات KRACHT دارای کیفیت و راندمان بالایی می باشند ، از این رو توانسته اند جایگاه خوبی در بازار بدست آورند.

  • کنیچر (کاناتور) :: Canature

    علامت تجاری شرکت کاناتور :: کنیچر Cnature

    شرکت کنیچر (کاناتور) Canature

    شرکت CANATURE  (تلفظ صحیح : کنیچر) ، در سال 2001 در کشور چین تأسیس شده است. از آن زمان، شرکت CANATURE، خود را به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستمهای تصفیه آب خانگی و نیمه صنعتی و نیز قطعات مربوط به آنها مطرح نموده است. با توجه به اعتبار و رشد شرکت CANATURE در این مدت، این شرکت موفق شد در سال 2011 به عنوان اولین شرکت صنعت تصفیه آب، وارد بازار بورس کشور چین شود.

  • کوک :: Koch Ind

  • گراکو :: GRACO

    علامت تجاری لوگو گراکو graco

    گراکو :: GRACO

    برند تجاری گراکو GRACO فعالیت خود را در سال 1926 در آمریکا آغاز نمود. این کمپانی آمریکایی  در حال حاضر از پیشگامان صنعت تولید پمپ می باشد که با بکارگیری بیش از 3000 کارمند محصولاتی بر اساس استاندارد های روز در آمریکا و چین تولید نموده و به نقاط مختلف جهان اعم از ژاپن ، کره ، بلژیک ، استرالیا و ... صادر می کند. کمپانی گراکو GRACO در طول چندین دهه فعالیت خود موفق به کسب گواهینامه های معتبر جهانی گردیده و به خاطر کیفیت بالای محصولاتش بازار فروش خوبی را دارا می باشد. پمپ دیافراگمی گراکو پرکاربرد ترین محصول این برند در کشور ما می باشد که با نام تجاری پمپ دیافراگمی هاسکی در بازار ارائه می شود.

  • یامادا :: YAMADA

    پمپ و علامت تجاری یامادا yamada

    یامادا YAMADA

    یامادا YAMADA از پیشگامان صنعت تولید پمپ می باشد که فعالیت خود را از سال 1905 در ژاپن آغاز نموده است. این کمپانی محصولات خود را بر اساس استانداردهای روز و با کیفیت بالا تولید می نماید از این رو موفق به کسب گواهینامه های معتبر جهانی گردیده و توانسته شهرت خود را برون مرزی نماید. کمپانی یامادا ، در سال 1985 شرکتی تحت عنوان یامادا آمریکا در آمریکا تاسیس نمود و به تولید و توزیع پمپ در این ناحیه پرداخت. در حال حاضر یامادا به خاطر نوآوری در تولید و تلاش روز افزون جهت بهبود کیفیت محصولات خود ، از رهبران تولید پمپ پنوماتیک محسوب می شود و با بیش از 400 نمایندگی در سراسر جهان به فروش و ارائه ی خدمات انواع پمپ های دیافراگمی می پردازد

  • یودور :: UDOR